Re: odplokowanie portu

Autor: Waldek <brak_at_wp.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 13:54:10 MET DST

> No ale przecież jak się łączysz z jakimś komputerem to NIC
> nie musisz odblokowywać.

Tak powinno być ale ..
> Cokolwiek trzeba robić z zaporą tylko jeżeli jakiś inny
> komputer miałby się łączyć *z zewnątrz* *z Twoim*.

Wiem o tym ale nie mogę zaincjować połączenia za pomocą VPN Client 4.8 do
konkretnego kompa.
Jak pinguje tego kompa to mi odpowaiada a dostaje komunikat:
Reason 412: The remote peer is no longer responding
I dlatego myślę że przyczyną jest blokowanie danego portu, ale w zaporze
jest wpis który pozwala się łączyć na konkretnym porcie
Waldek