Re: Jak dostać się do drugiego systemu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 May 2007 - 21:43:42 MET DST

Dnia 22 May 2007 16:55:08 +0200, fuks napisał(a):

> Na C: mam aktualnie działający Windows XP, natomiast chcę aby była jeszcze do
> wyboru możliwość uruchomienia Win2k która została na F:
> Czy wystarczy, że w ostatniej linijce zamiast C: wpiszę F:
> Bardzo proszę o dalszą wskazówkę.
> Dziękuję i pozdrawiam

Czekaj - napisz tu po ludzku, jak wygląda Twój dysk twardy, jakie masz
partycje i gdzie są te systemy. Wcześniej pisałeś, że na p.podstawowej
masz W2k i to na literce C. Teraz widzę, że masz tam Windows XP. A gdzie
jest obecnie ten W2k? Pamiętaj, że ani XP, ani W2k "nie przeżyje" zmiany
literki partycji systemowej...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/