Re: Jak dostać się do drugiego systemu?

Autor: fuks <fuks_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 16:55:08 MET DST

Dzięki za zainteresowanie sie tematem.
Zrobiłem zgodnie ze wskazówkami, tzn uruchomiłem instalatora i po pierwszym
restarcie przerwałem instalację. Boot.ini wygląda teraz tak:

[Boot Loader]
Timeout=5
Default=C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT
[Operating Systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /noexecute=optin /fastdetect
C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT="Instalator systemu Microsoft Windows XP
Professional"

Na C: mam aktualnie działający Windows XP, natomiast chcę aby była jeszcze do
wyboru możliwość uruchomienia Win2k która została na F:
Czy wystarczy, że w ostatniej linijce zamiast C: wpiszę F:
Bardzo proszę o dalszą wskazówkę.
Dziękuję i pozdrawiam