Re: Czy jest to możliwe???

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 01:37:34 MET DST

Użytkownik "fuks" <fuksWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:596e.00000173.46520399@newsgate.onet.pl...
> Czy jest możliwe złamanie hasła administratora na kompie system WinXP
> zarządzanym z domeny i z ograniczonymi prawami użytkownika.

Zlamanie tj. poznanie? W teorii tak, w praktyce moze byc to bardzo
czasochlonne.
Natomiast ustawienie wlasnego hasla jest trywialne.

> Wydaje mi się że jest to nie do obejścia, gdyż nie da się zainstalować
> żadnego
> narzędzia które pozwoliłoby na zrobienie czegokolwiek. W dodatku komp nie
> ma
> stacji dyskietek. W Biosie też nic nie można zmienić gdyż jest hasło.
> Nie chodzi mi o szczegóły lecz o samą ideę.

System mozna zaladowac z dyskietki, cd-rom, patyka usb, za pomoca karty
sieciowej
z boot-promem, mozna z niego wyjac dysk itp. Kazda z tych metod przynajmniej
przyblizy
cie do SAM.