SBS 2003 - Exchange i Outlook Web Access

Autor: Jas <j1.chitro_at_glogow.um.gov.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 08:26:01 MET DST

Witam.
Zacznę od pytania:
jak udostępnić usługę Outlook Web Access na zewnątrz (przez Internet) ?

Jest lokalna domena firma.pl.local. Outlook Web Access lokalnie pięknie
działa. Po wpisaniu w przeglądarce firma.pl.local/exchange zgłasza się
formularz do zalogowania. Po zalogowaniu można czytać, wysyłać pocztę.
Jak teraz udostępnić tę usługę na domenie zewnętrznej firma.pl ? Tak,
aby Outlook Web Access zgłaszał się po wpisaniu w przeglądarce adresu
firma.pl/exchange.

Serwer Exchange jest za NATem.

Szukam od dłuższego czasu rozwiązania, ale nie mogę znaleźć, może
problem jest trywialny i nikt nie miał podobnego problemu jak ja :-)

Pozdrawiam,
Jaś