Re: 32bit > 64 bit

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Mon 21 May 2007 - 07:34:57 MET DST

> Witam.
> Posiadam oryginalna viste home premium OEM 32-bit. Czy moge usunac ja i na tym samym komputerze (laptop) zainstalowac z tym samym
> serialem wersje 64-bit? Bo oczywiscie serial zostanie przyjety, tylko czy takie dzialanide bedzie legalne (nie bede mial
> oryginalnej plytki, tylko bede korzystal z kopii)

Jedynie w werji BOX otrzymujesz dwie płyty DVD z obiema wersjami systemu operacynego
i jedynie wersja BOX pozwala na zmiane w dowolnym momencie
wersji 32-bitowej na 64-bitową.

Jeśli posiadasz 32-bitową wersje OEM
to aby przejść na wersje 64-bitową zmuszony jesteś
do _kupna_ nowego systemu.

--
Robert Winkler