Re: Dziwny restart komputera. Pomocy!

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sat 19 May 2007 - 23:56:27 MET DST

Użytkownik "nonaktiv " <nonaktiv.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f2nlmb$9ce$1@inews.gazeta.pl...
> Kochani!
>
> Jakiś czas temu złożyłem sobie komputer z nowych klocków:
> płyta główna: MSI 965 Neo
> procesor: Intel Core Duo 6600 @ 2.40 GHz
> grafika: Gigabyte nVidia 7100 GS
> HDD: Seagate SATA 300 GB
> pamięć: Kingston 2GB
> dźwięk: RME HDSP 9632
> zasilacz starszy: Chieftec 400 W

No więc KOchany proponuję złóż Google i zapoznaj się z tyematem resetowania
procesora rdzeniowego - zdaje się, że ten tema był poruszany w którymś z
ostanich CHIPów, o przyczynach i sposobach usunięcia prpoblemu ...
-----w drugiej kolejśnosci stawiałbym za zasilacz ...niewązne czy Chieftec
-----w trzeciej kolejności ----- NTG pytaj się na pl.comp.pecet

P.S faktycznie chaotycznie wiesz co ja rozumiem przez "Kingston 2GB" ? od
razu przed oczami staje mi 2 strony A4 rodzajów pamięci Kingstone'a i ich
konfuguracji ... bez urazy ...

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."