Dziwny restart komputera. Pomocy!

Autor: nonaktiv <nonaktiv.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 22:11:55 MET DST

Kochani!

Jakiś czas temu złożyłem sobie komputer z nowych klocków:
płyta główna: MSI 965 Neo
procesor: Intel Core Duo 6600 @ 2.40 GHz
grafika: Gigabyte nVidia 7100 GS
HDD: Seagate SATA 300 GB
pamięć: Kingston 2GB
dźwięk: RME HDSP 9632
zasilacz starszy: Chieftec 400 W

No i zaczęły się problemy. Pracuję bardzo wiele w aplikacjach przeznaczonych
do dźwięku (Vegas 7, Sound Forge 9, Sonar). Zauważyłem, że po dłuższym czasie,
kiedy wykonam już setki operacji na pliku dźwiękowym, nagle pojawia się czarny
ekran (trwa to jakieś 2 sekundy), a następnie komputer się restartuje. Ni stąd
ni zowąd. Dzieje się tak tylko, kiedy wykonuję edycję na plikach dźwiękowych.
Podczas nagrywania na przykład wszystko przebiega bez zakłóceń. I jeszcze
jedno: kości pamięci mam włożone w dwa osobne sloty (1 GB do pomarańczowego,
1GB do zielonego). Slotów jest na 8 GB pamięci. Czy jest to niewłaściwe
umieszczenie kart pamięci? Czy może to mieć wpływ? Czy raczej system
restartuje się ze względu na jakieś zabezpieczenie w BIOSie płyty? Myślałem
też, że może to kwestia zasilacza? Może ktoś pomoże? Sorki, że tak chaotycznie
troche piszę.