Re: MBR

Autor: <jaroslaw.czerwinski_at_gmail.com>
Data: Fri 18 May 2007 - 22:20:44 MET DST

Chyba faktycznie beznadziejnie opsiałem problem :|

Otóż obecna partycja C jest tak naprawde drugą partycją dysku, a
partycja D to pierwsza, aktywna partycja. Ten XP, którego próbuję
zreinstalować to pierwszy XP jaki został zainstalowany na dysku - na
partycji C. Potem zainstalowałem drugi na D. Jak uruchamiam ten XP z
D, to windows zamienia mi [nie wiem po co i dlaczego nota bene]
literki :| i tak C to orginalne D i vice versa.

Dlatego MBR znajduje się tam gdzie jest pierwotny XP, który chcę
usunąć [prawda?] i sformatowanie jej spowoduje usunięcie MBR.

Co to fixboota oczywiście masz rację, myślałem o fixmbr. Jak usunę MBR
(formatując go) i zainstaluję nowego XP to z tym świeżym systemem
naturalnie nie będę miał kłopotów. Ale co się stanie ze starym? Co do
boot.ini to nie ma problemu - poradzę sobie nawet jeśli trzeba będzie
go manualnie zmieniać.

Czy teraz to ma sens? :)