Poradźcie coś - aplikacja DOS

Autor: PaulS <pawcioosNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 00:06:15 MET DST

Witam!

Czy jest możliwe downgrade systemu Vista Home Premium na starszy system
np do Win98? Chodzi o aplikacje DOSową do księgowości i wiem że nie
pójdzie na Vista. Bo niestety nowsze wersje aplikacji tej firmy są
czysto graficzne, ale są tak napchane wodotryskami że zupełnie jest
nieprzydatne. I coraz więcej księgowych mi to mówi, czemu producenci idą
na max wypas a nie na max prostote? :/

A jeżeli nie jest to możliwe, to czy instalacja VMware + DOS będzie
dobrym pomysłem? A może napisać po prostu identyczne GUI i podczepić się
pod bazę?

A może jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie. Będę wdzięczny za porady.
Bo trochę przerażające to jest i nie wiem co robić.

Pozdrawiam Paweł