Re: Podgląd logów

Autor: Darek_K <darek_k76_bez_tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 23:12:43 MET DST

Dnia 16 May 2007 16:43:08 +0200, osobnik "hey" <net2@op.pl> napisał na
grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt :

>Witam
>Czy jest możliwość podejrzenia kiedy ktoś logował się w domenie na inny komputer
>przy użyciu np. hasła administracyjnego i z jakich zasobów korzystał? np. jakie
>pliki skopiował?
>
>(chodzi tylko i wyłącznie o podgląd w obrębie jednej domeny)
Takie informacje powinny być w logu security pod warunkiem że są
ustawione odpowiednie ustawienia audytu zdarzeń

Wiecej o polisach można poczytać:
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/f/?en/library/6847e72b-9c47-42ab-b3e3-691addac9f331033.mspx

Wydaje mi się tylko że nie ma możliwości logowania jakie pliki ktoś
gdzieś skopiował. Bedzie jedynie informacja (pod warunkiem że są
poprawnie ustawione polisy) że ktoś skorzystał (np: otworzyl) z danego
pliku/folderu ale co on później zrobił to już raczej nie.

Jeśli sie myle to prosze o sprostowanie.

Pozdrawiam

Darek.