vista - eudora - zalaczniki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 16 May 2007 - 22:44:23 MET DST

zachcialo "mi" sie visty (wlasciwie nie mialem wyboru). do mailu
uzywam eudory 7.1. wszystko jest ok. zwalczylem jakos problemy z
zainstalowanym na dzien dobry norton security center, pozostal jednak
problem ze sciaganeim poczty zawierajacej zalaczniki.

eudora poprawnie komunikuje sie z serverem, sprawdza stan konta, ile
wiadomosci jest do sciagniecia i zaczyna download i kontynuuje.
niestety zatrzymuje sie w momencie gdy napotka pierwsza wiadomosc z
zalacznikiem. wyglada na to, ze sciaga ja, ale tak jakby nie potrafila
jej juz zapisac na dysku. sprawdzalem przyzwolenia do katalogow gdzie
zalaczniki maja byc zapisywane i do katalogow wyzej. wszystko wyglada
cacy. startowalem eudore jako administrator.
dokladnie te same ustawienie eudory na XP i 2000 nie sprawiaja zadnych
problemow.

nei sprawdzalem innych klientow poczty, ale one nie wchodza w rachube
do pozniejszego uzycia, wiec i tak musze rozwiazac ten problem.

czy ktos mialby jakis pomysl co moze byc powodem takiego zachowania
programu lub/i systemu?

z gory dzieki za informacje jakiekolwiek rozjasnienie sytuacji bo mnie
sie juz pomysly skonczyly. <rs>