Jak dołączyć drugi kontroler domeny w MS Windows 2003 for Small Business Server ?

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_no-spam.wp.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 19:50:34 MET DST

Jak dołączyć drugi kontroler domeny w MS Windows 2003 for Small Business
Server ?
Mam działający kontroler domeny i potrzebuję go przeinstalować. W tym
celu chciałbym postawić drugi kontroler i go podpiąć do już istniejącego w
celu zdublowania informacji dot. między innymi użytkowników. Niestety po
przeczytaniu postów, zasięgnięcia informacji w książce nie chce mi
wyszukać pierwszego kontrolera. Czy dla Windowsa ma znaczenie wielkość liter
w nazwie domeny ? Obecnie mam zainstalowane dwa serwery, na obu jest
zainstalowany AD i na obu istnieje identyczna nazwa domeny (różnią się tylko
wielkością liter). Czy jest ktoś mi w stanie pomóc ?

Pozdrawiam

    Darek