Re: JPG killuja mi XP

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Tue 15 May 2007 - 17:12:52 MET DST

> jeszcze raz zapytam: rozumiem ze masz problemy jesli otwierasz plik ale
> czy masz problemy klikajac prawym klawiszem myszy?
>
> Moze to byc HKEY_CLASSES_ROOT\JPEGFile\ShellEx (lub zamiast JPEGFile cos
> innego) lub HKEY_CLASSES_ROOT\*\ShellEx

zacytuje sam siebie:
zawieszenie Explorera wyglada bardziej jak przepelnienie
rejestru w trakcie wyswietlania folderu z tymi obrazkami
-nastepuje na ktoryms z kolei wyswietlanym pliku
podczas "wlaczania" dla nich windowsowskich ikonek...

generalnie otwieranie folderow z obrazkiami bardzo obciaza
komputer (P4 3.2GHz + 1GB Ram + szybki, ale zagracony dysk na NTFS)
a juz katastrofalnie blokuje sie NERO kiedy wyswietle w nim
zawartosc folderu z JPG-mi (nie musza byc duze i wystarczy
ze jest ich kilkanascie) - wyswietlenie takiego folderu
trwa minute :(

ogolnie zwiecha zdarza sie kiedy wchodze do folderu z obrazkami
(tz. ukazuja sie ikonki obrazkow)... Zadnej zwiechy kiedy uzywam
Total Commandera (TC zmieniam dlugie nazwy na krotkie - wtedy
na ogol problem w Explorerem znika)

Zz