Rozwiazanie problemu!

Autor: aaa <aaa_at_aaa.aaa>
Data: Mon 14 May 2007 - 13:36:02 MET DST

Jakiś czas temu pisałem o problemach z mulącym Windowsem.
Wątek:
http://tinyurl.com/yujyx9

Przeinstalowałem Windowsa i nic to nie dało. Okazało się ,że przyczyną
wolnej pracy (mulenia) systemu był przegrzany procesor. W BIOS było
wyłączone awaryjne zamykanie systemu w przypadku przekroczenia dopuszczalnej
temperatury. Wentylator na CPU kręcił się za wolno i słabo chłodził.
Temperatura procka (Athlon XP 2200) była około 102 stopnie (sprawdzane w
BIOS), a momentami przy zamkniętej obudowie, pracujacym Windowsie i dużym
obciążeniu pewnie jeszcze więcej! Dopiero wymiana wnetylatora pomogła.
Procek pewnie już długo nie pożyje po takim przeciążeniu termicznym. Ehhh,
czasem długo szuka się przyczyny problemów.
:-)