Programy uruchamiane przy logowaniu do XP

Autor: TS <tsapal_at_nospam.wp.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 19:46:17 MET DST

Witam,
czy ktos wie moze jak usunac z autostartu program, ktory uruchamia sie przy
logowaniu do XP?
W start -> programs -> startup go nie ma, msconfig -> autostart tez nie
pokazuje go.
Zainstalowalem program na laptopie z XP, gdzie mam 2 konta i program teraz
uruchamia sie na obu kontach, niezaleznie na ktore wejde.
Ten sam program zainstalowany na kompie z XP, ale bez zdefiniwanych kont,
nie uruchamia sie (czego wlasnie oczekuje).

Zmienilem sciezke dostepu do programu i teraz wywala mi blad na poczatku, ze
nie moze znalezc.
Moze ktos zna jakis program, ktorym moge sprawdzic, jaka aplikacja wywala mi
ten blad.

pozdrowienia,
TS.