Re: pytanie o zapore

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 19:34:18 MET DST

Piotr M. napisał(a):
> Witam
> Czy znacie jakas dobra zapore sieciowa darmowa
> do uzytku firmowego i domego. Jesli nie ma nic za
> darmo dla firmy do chociaz co byscie polecili dla
> domu?

Ja używam Kerio 215. Nowsze wersję mają już zbędne graficzne wodotryski.
Używam w domu od paru lat nie miałem żadnych problemów. Trzeba ją tylko
dobrze ustawić na początku - wystarczy trochę dokształcić się w sieci...

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak