Re: Długie logowanie do Win XP

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 18:24:09 MET DST

Andrzej napisał(a):
> Witam,
> Mój komp z Win XP SP2 ma klopot z długim logowaniem użytkownika. Log z
> Bootvisa pokazuje, że ładowanie systemu kończy się po 53 sekundach (i
> rzeczywiście widac już wtedy pulpit i ikonki), ale logowanie użytkownika
> (pasek "Logon+Service") trwa ciągle i zajmuje zwykle około 2 minut - a w
> sumie cały proces niemal 3 minuty. Powyłączałem z autostartu wszelkie zbędne
> rzeczy, aby go przyspieszyć, i nic... Czy da się to skrócić? Czemu logowanie
> zajmuje tak dużo czasu?

Mam identycznie to samo. Te same objawy z Bootvis i w ogóle.
Zdarza się to tylko za pierwszym razem - po Zamknij/Wyloguj opóźnienia
nie ma.
Wyłączyłem w msconfig wszystkie sieciowe usługi, odłączyłem fizycznie
modem i wciąż to samo.
W trybie awaryjnym opóźnienia nie ma.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach,