Re: Czy w XP można instalować łatki z konta bez uprawnień admina?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 12 May 2007 - 23:50:53 MET DST

Konrad Kosmowski log:
> Wolałbym mieć jeden plik w rodzaju SP2, który robi wszystko.
[...]
Nie ukrywam, że też bym chciał ... no i wolał, aby robił SPx wszystko:-)

> Bez żadnej podstawy prawnej, po prostu oczekiwać, że dostawca softu dba
> o to aby jego użytkowanie nie wiązało się z bólem. Tak samo jak nie ma
> żadnej podstawy prawnej abyś wymagał, że obsługa np. w banku będzie
> miła i uprzejma. Po prostu.

Zgodziłbym się z powyższym, gdyby nie to, że MU lub WU to nie to samo co
humanobsługa np. w banku ...
czego np. bezpośredni dowód miałem dzisiaj w oddziale (nazwy banku nie
podam) ... ani razu pani?/panienka? za szybką nie uśmiechnęła się do mnie
a byłem ogolony, uczesany, miałem marynarkę, podkoszulkę, (asertywną)
koszulę blue (wyprasowaną:-) ... aaa i nie mam facjaty Frankensteina, ani
wielbłąda:-)
M$ zapewnia w tym zakresie lepiej czy gorzej to co zakupiliśmy.

--
Se necesita una poca de gracia!