Re: Czy w XP można instalować łatki z konta bez uprawnień admina?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 12 May 2007 - 23:35:57 MET DST

** Michal Biek wrote:

> Etam, w domu auto, w firmie auto ... no i siakoś ból w pupie mniej
> dotkliwy niż od palca, a może stolca!;-)

W firmie itp. to wiadomo - można sobie zautomatyzować. Mam tę
przypadłość, że sporo znajomych mnie prosi abym im "pomógł z
komputerem", w sensie Windows im się wykrzaczył i najprościej jest
reinstalować. Nie jest to ani moje hobby ani pasja ale z reguły nie
odmawiam (brak asertywności?). ;) W warunkach polowych - tzn. bez
przygotowanych skryptów i płytki z poprawkami jest słabo.

Wolałbym mieć jeden plik w rodzaju SP2, który robi wszystko.

> A wymagać to sobie w tym przypadku możesz ino na jakiej podstawie
> (prawnej)?

Bez żadnej podstawy prawnej, po prostu oczekiwać, że dostawca softu dba
o to aby jego użytkowanie nie wiązało się z bólem. Tak samo jak nie ma
żadnej podstawy prawnej abyś wymagał, że obsługa np. w banku będzie
miła i uprzejma. Po prostu.