Re: pytanie o zapore

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 12 May 2007 - 21:22:12 MET DST

** Piotr M. wrote:

> Witam
> Czy znacie jakas dobra zapore sieciowa

Co tzn. dobra? Jakie masz wymagania? Niektórym (np. mi w firmie)
starcza to co jest wbudowane w Windows SP2 (chociaż nie filtruje
wychodzącego ruchu). Inni np. chwalą Kerio, chociaż nie używałem bo w
przypadku Windows i tak nie było mi potrzebne. Jestem zdania, że
Windows powinno stać za dedykowanym (np. "sprzętowy" routerek czy coś)
firewallem.