Re: W2000 dwa lata latał i pad(ł)....

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 22:26:07 MET DST

On 11 May 2007 12:04:49 -0700, vector wrote:

> ...a było to tak. Jakieś dwa lata temu postawiłem nowy system, bo się
> w całości zalegalizowałem ;-) W2K, Office Standard, system sprzedaży,
> antywirusy, itp a reszta freeware. Komputer do ostatniego wtorku
> działał bez zarzutu. Podstawowa przeglądarka to Firefox z dodatkami
> (ADBlock i NoScript). Nigdy nie było problemów z tym komputerem -
> laptop DELL C600 (384MB RAM i przemysłowy twardziel Samsunga 40GB). W
> środę po przyjściu do pracy maszynka zwariowała. Wysłanie 4 maili
> zajęło mi 2h! ;-) Pozostałe aplikacje chodziły na pół gwizdka. Dało
> [...]

Nic nie dopadlo - wyłącz "Aktualizacje automatyczne" i powinno pomóc. Coś
jest nie tak z poprawkami z ostatniego biuletynu MS i niestety takie są
objawy. Mieliśmy podobną sytuację ostatnio w firmie - mamy WSUSa, sieć
gigabit i niestety te update'y powodują problemy. Objawy te ustępują w
czasie od 10 do 40 minut w zależności od komputera ...

--
Pozdrawiam
Piotrek