Re: nie działają wejścia audio na panelu przednim

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 21:47:51 MET DST

Użytkownik "kmark" <markotar@go2.pl> napisał w wiadomości
news:f1pma6$s4$1@nemesis.news.tpi.pl...
. Wspominali coś, że szukali
> rozwiązania w googlach i na podstawie tego co znaleźli dokonali tylko
> zmiany ustawień , czy też "coś" wgrali i efekt był pozytywny, oba gniazda
> stały się użyteczne.
Sprawa rozwiązała się na tyle, że można temat zamknąć.Okazało się, że w
serwisie nic nowego nie musieli wgrywać, ponieważ uaktywnienie tych gniazd,
to kwestia ustawień zarówno w win, jak i w zintegrowanej karcie dźwiękowej.
Tak odpowiedzieli mi fachowcy z modecomu, producenta mojej obudowy. Teraz
już będzie lżej szukać przyczyny.
Pozdrawiam!