nie działają wejścia audio na panelu przednim

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 13:13:52 MET DST

Witam!
W obudowie, na panelu przednim mam wejścia na słuchawki i mikrofon. Oba nie
działają.
Po zmontowaniu komputera, z uwagi na to,że nie mogłem sobie z tym problemem
poradzić, oddałem peceta do serwisu. Początkowo uznali, że to defekt płyty
głównej, ale jej wymiana nie przyniosła skutku. Wspominali coś, że szukali
rozwiązania w googlach i na podstawie tego co znaleźli dokonali tylko zmiany
ustawień , czy też "coś" wgrali i efekt był pozytywny, oba gniazda stały się
użyteczne.
I byłoby wszystko OK, gdybym nie musiał robić reinstalki systemu. Po nie
wgrałem oprogramowanie płyty głównej, ale niestety problem się odnowił-oba
gniazda nieczynne.
Moja płyta główna to GA-M55S-S, a system to winXP Home SP2.
Proszę o pomoc, jak uaktywnić te wejścia.