Re: Co to za trojany łapłem i nie wiem skąd

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 19:08:24 MET DST

Użytkownik "Arek" <fake@wirt.pl> napisał w wiadomości
news:f1uvf4$a8h$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> Jak to zrobić, co ustawić?

Robisz sobie nowego usera (nie admina) w XP z hasłem, później
przenosisz się do \Program Files\Internet Explorer
klikasz prawym na IE i z menu wybiersz uruchom jako, wpisujesz
usera i hasło - masz.
Jeśli masz XP Pro to zobacz w wierszu poleceń ->runas/?
Poczytaj o przełączniku /savecred, albo poszukaj sobie
zamienniki runas. Generalnie powinieneś pracować na koncie
zwykłego użytkownika, a administrować poprzez runas/uruchom jako.
Czysto, sucho i bezpiecznie...

Piciu