jak znalezc numery licencji

Autor: jaroslaw <jarek_at_gimeil.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 16:08:16 MET DST

Witam!

Jak znalezc w Windowsie XP i Office numery licencji Windowsa i Offica?
Wiem, ze w W98 nr licencji był zapisany w rejestrze.
Berlarc Advisorem to łątwo znaleźć, ale czy jest jakaś prostsza i
szybsza metoda odczytania numeru licencji z komputrera, np bezpośrednio
z rejestru?
Pod pojęciem nr licencji mam na myśli ten kod, który wpisuje sie przy
instalacji programu (w Windowsie np. ten z naklejki).

PS. a co zrobic w sytuacji kiedy ma sie oryginalnego windowsa i offica
ale zgubilo sie nosniki instalacyjne dla tych programow?
Mam numery seryjne i FV zakupu, ale co dalej z tym zrobic?