Problem z pocztą po instalacji W2k3 SP2

Autor: Expedyt <expedyt_at_op_____WYWAL__.__TO__pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 15:12:59 MET DST

Witam!
Zainstalowałem sobie wczoraj Service Pack 2 do Windows 2003 Server Standard
Edition. Wszystko fajnie z wyjątkiem jednego 'ale'. Outlook Express wiesza
mi się (i praktycznie 'zamraża' do zera cały komp) przy ściąganiu poczty.
Zastanawiam się co może być przyczyną. Jako możliwe miejsce typuję skaner
antywirusowy poczty AVG 7.5, ale nie próbowałem go wyłaczać (odinstalowałem
w końcu sp2). Czy ktoś się spotkał z podobnym zachowaniem systemu?
Exp