Re: Co to za trojany łapłem i nie wiem skąd

Autor: <dipl.usunto_at_gazeta.lp>
Data: Thu 10 May 2007 - 15:07:34 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Zależy jaka przeglądarka. W IE jak najbardziej -- jeżeli
> został zainfekowany zanim pojawiła się na to łata. W
> Firefoksie/Operze dużo o to trudniej -- dziury są względnie
> szybko łatane, a do tego na starcie było ich nieco mniej.

jest też o wiele bezpieczniej, jeżeli wyłączy się java script.
wiem, że wtedy nie wszystkie strony działają poprawnie, ale ma
to też zalety, nie pokazują się reklamy typu popup, które mnie
osobiście bardzo denerwują. w niektórych przeglądarkach,
a na pewno w operze, można zdefiniować "bezpieczne" strony,
dla których dopuszczamy uruchamianie skryptów java i javascript.

--
pozdr dipl
 w bud.: http://swiatlazienek.net/ i http://hurtownie.info.pl/