Image For Windows - how to ....?

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Tue 08 May 2007 - 21:41:44 MET DST

Witam!
Próbowałem tym programem przenieść system na nową partycję. Dokładnie
mam dwie po 20GB i chciałem przenieść system na jedną 40GB kasując
dwie dwudziestki. Zrobiłem tak:
- wykonałem kopię systemu do pliku IFW (*.img),
- przerzuciłem dane z pozostałych partycji na bezpieczne dyski,
- odpaliłem instalator XP i skasowałem wszystkie partycje na HD0,
- utworzyłem nowe 40GB pod system i sformatowałem,
a że kopie systemu są na RAID0 więc musiałem zainstalować system,
utworzyć drugą partycję z pozostałej części dysku i przenieść na nią
pliki *.img. Ponieważ wcześniejsza próba zakończyła się niepowodzeniem
tym razem odpaliłem koputer pod kontrolą DOS 6.22 i uruchomiłem
image.exe. Opcja odzyskania z pliku nadal nie działała, tzn. nie było
widać dużej partycji (dyskietka A i dysk C i nic więcej) więc
poszukałem plików img na patrycjach (IFW - From Partition) i
przywróciłem system... dokładnie go przywróciłem, bo mam wszystko jak
było ;-) Systemowa 20GB, 20GB obszaru nie przydzielonego i pozostała
cześć jako dysk E ;-) kropka w kropkę ;-)

Jak to zrobić aby przenieść system razem ze wszystkimi aplikacjami etc
na nowy dysk w inną objętościowo partycję (z 20 na 40GB)? Jak ustawić
IFW aby dało się to zrobić? Mam wersję trialową na 30 dni.

Pozdr, Vector.