Re: Dwukropek w nazwie katalogu

Autor: Konrad Szkudlarczyk <ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm.INVALID>
Data: Wed 02 May 2007 - 19:53:03 MET DST

Wed, 2 May 2007 19:06:42 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> To jest łatwa metoda :) ale też niedziałająca :)

Ej no, jak Windowsa napisano w c (?), to jakiś 'haczek' na Windowsa
też w c można. :-) Tak nawiasem mówiąc, dwie godziny guglam na ten
temat i doguglałem się czegoś o nazwie "File System Filter Drivers",
co pewnie by spełniało moje oczekiwania (tzn. jeśli rozumiem zasadę
działania, program mógłby otwierać pliki w katalogu o nazwie "http:",
a co pod spodem i jak by się to działo, to problem 'filter drivera'),
jednak oczywiście nie jest rozwiązaniem na moją miarę, a także trochę
"armata na muchę".

Kurczę, czasem taki plik z niedozwoloną nazwą sam się robi (bo np.
sąsiad zaczął spawać w czasie prac dyskowych), a jak chcę, to nie
można.

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk  [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]