Re: Problem z roznymi niedzialajacymi rzeczami w Win2003

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 01:58:31 MET DST

news:1l02bsnwdxney.dlg@kwinto.prv...

> Proponuję podejrzeć w rejestrze uprawnienia do tamtego konta
> administracyjnego i zastosować takie same w odniesieniu do tego
> problematycznego konta Administratora.

Ja bym jeszcze jedną rzecz sprawdził. Mało to podejrzewam, ale raz mnie
trafiło, z NT4.
Zmienić jakiś parametr, nie dało się. Przestawić plik wymiany (lokalizację,
wielkość), nie dało się. ITP.
Nawet zapis w Rejestrze okazywał się praktycznie niemożliwy.
Okazało się, że maksymalny rozmiar rejestru był ustawiony (nie wiem, jakim
cudem) poniżej jego rozmiaru rzeczywistego. Gdy zwiększyłem dopuszczalny
rozmiar ponad wielkość rzeczywistą, dodając mu trochę zapasu, to jak ręką
odjął. Wszystko się pięknie zaczęło zmieniać, gdy zażądałem, parametry
mogłem ustawić jakie chcę, plik wymiany przerzucić w dowolne miejsce,
skrócić, wydłużyć, a nawet wyłączyć.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje