Re: pare problemow z kompem..

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 01:45:00 MET DST

Użytkownik "Skrypek" <zgadnij@publicenemy.pl> napisał w wiadomości
news:4633c7cb$1_1@x-privat.org...
> Kondensatorów bagatelizować nie należy. Czasami wystarczy że są odrobinę
> wybrzuszone by komputer wieszał się w tak durnych momentach jak uzyskanie
> adresu z DHCP po podłączeniu kabla.

Komp zostal po wgraniu nowego BIOSu dostatecznie przetestowany. Nic się nie
zacinało.
Netu wprawdzie jeszcze nie było, bo gość miał go sobie później zakładać...
ale karta sieciowa była normalnie widziana i sterowana. W zarządzaniu
urządzeniami wszystko było OK, nie było żółtych, ani czerwonych znaczków.
Oczywiście, uważać trzeba i gość został uprzedzony... ale na razie nie
dzwoni, więc chyba temat gra.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje