Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 01:57:22 MET DST

news:10132iut6hzbo.dlg@kwinto.prv...
> BTW ja się odzwyczaiłem od Partition Magica natychmiast po jego
> pierwszym zwisie. To wyjątkowa padlina. Może spróbuj przyzwyczaić się do

Jeśli o wersję WIN chodzi, to potwierdzam. Kupa bajerów, a przy robocie we
własnym trybie już tylko kupa. Też mi w połowie wywalił i partycji ni-ma. Na
szczęście nie namieszał, zmiana znacznika partycji rozwiązałą problem. Od
tego momentu używam wyłącznie czysto DOSowego PM. Też syfek, ale
przynajmniej robi, czego oczekuję, albo się zapiera i "nie wstanę, tak będę
leżał" - nie uruchamia się - bo coś z dyskiem nie tak.

> czegoś stabilniejszego, jak BootIt albo powiedzmy Paragon Partition
> Manager?

Z pewnością.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje