Re: WinXP - regularne przestawianie sie klawiatury :(

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 01:50:12 MET DST

Użytkownik "Skrypek" <zgadnij@publicenemy.pl> napisał w wiadomości
news:46312ba5_1@x-privat.org...
> >> A OE niby nie ma ISO domyślnie?
> >
> > Niestety, nie ma. Trzeba przestawić.
>
> A jakie ma domyślnie?

Powiedziałbym, ale nie chcę się wyrażać.
Nominalnie jest kodowanie windziane, ale z dowolnością działania OE potrafi
zrobić naprawdę cudaczne mieszanki. Nie wymuszałem odpowiadania w ISO, ale
dla właściwego ustawiłem sobie inną czcionkę i prawie zawsze widzę, jeśli
kodowanie jest nie halo.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje