Re: (OT) XP i error 404

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 11:32:53 MET DST

kolejny szczęśliwy użyszkodnik internetu o wdzięcznym pseudonimie
Jasko Bartnik raczył(a) zaszczycić towarzystwo tymi oto słowami::

> Dzieki. Juz tlumacze:
> Ogon nie kazdej sroki jest pstry, ogon pstrej sroki jest pstry :)

Dzięki, spodziewałem się jakiejś filozoficznej maksymy ;)
ale i tak węgierska wersja jest zajebista.
BTW: dawno temu uczęszcałem do Liceum nr 6 w Krakowie,
i to w dodatku do klasy, gdzie połowa uczniów (w tym ja)
miała rosyjski jako język profilowy, a druga połowa węgierski :)
Pozdruffka

--