Internet time problem

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 09:56:29 MET DST

witam
od zawsze w moim xp sp2 dzialala usluga aktualizacji czasu w/g
internetu. od jakiegos czasu recznie zrobic sie tego nie da. po
kliknieciu na update now pojawia sie albo komunikat, ze operacja sie nie
powiodla, albo cos takiego "the peer's stratum is less than the host's
stratum " przetlumaczyc sobie to ja przetlumaczylem, ale co to znaczy po
ludzku :) ? dlaczego usluga mi przestala dzialac ? i jak to naprawic ?
zyc bez tego moge, ale z ciekawosci pytam.