Re: ostatni fake z MS07-017

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 22:18:31 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4626746e@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> To jeszcze NT3.1 zaczynałeś? :) Poza tym, też pewnie nie wchodzisz na
> gołodupne i pochwocipne strony? :)

Nie - NT4 był już kilkanaście lat temu, jednak wtedy
surfowanie po takich stronkach było raczej drogie...
W każdym razie namiętnie testowałem IE na stronkach
Guninskiego ;-)

> A wirus narzeźbi i na zwykłym koncie, jak się postara... choć fakt, że
> mniej. Nie skasujesz np. boot.ini, czy ntldr ze zwykłego konta? :)

Z systemem nic nie zrobi - tym bardziej z zaktualizowanym systemem.
Generalnie rzecz biorąc, w tej chwili masz poprawke i dopiero pod
nią łobuzy robią robale - im samym już nie chce się szukać... ;)

> Ja wiem, że to jeszcze musi być zrobione - i będzie zrobione. W każdym
> razie, jeśli o to chodzi, nie pracuję na koncie administratora. Fakt, że na
> tym co jest, mam jednak "ponadprzecietne" uprawnienia, potrzebne niektóym
> programom. Ale nie mam czasu (i przyznam - siły) na pocyzelowanie tego.
> Postawiłem na razie mocną ściankę, która musi na razie wystarczyć. W Ubuntu
> jest to ładnie rozwiązane - wszelkie operacje "ważniejszego typu" muszą
> zostać poparte podaniem hasła.

Tak - to prawda, że w Windows jest to troszkę utrudnione, ale
w sumie w większości przypadków przez osoby piszące soft, które
nie biorą pod uwage innych kont, jak administracyjne - vide Winamp...
(podobno już poprawili)

Piciu