Re: OE - kopie maili wychodzących

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 00:20:44 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:f00ru4$2djm$1@newsb.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
> AFAIK w tym wypadku hosting świadczy zewnętrzny @srv:-)
> Zatem zwykła czy paranormalna archiwizacja danych?!

Maili wychodzących nie kopiują, więc z archiwizacji nici.

> [...]
>
> No patrzcie, nie wiem jaki mam system, nie wiem jakie mam pswd, nie
> wiem gdzie pracuję, a muszę wysłać/odbierać emaile:-)

I tak jest najzdrowiej. Dostajesz służbowy skonfigurowany sprzęt i nie
musisz znać takich niuansów.
A nazwy pracodawcy raczej nie zapomnisz, no bo u kogo wówczas odbierzesz
wypłatę ;-).

> [...]
>
> A niech się użytkownicy nauczą i sami sobie to robią. Za co im
> płacą?!;-)

Powiedz to byłemu pracownikowi, kiedy pół roku po jego odejściu
stwierdzisz brak kawałka archiwum. Domyślasz się pewnie jego
odpowiedzi... ;-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/