Re: OE - kopie maili wychodzących

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 00:04:15 MET DST

Michal Kawecki log:
[...]
> W sensie archiwizacji - tak. Ale to jest normalna procedura w każdej
> firmie, pracownikowi nic do tego. Dane się archiwizuje. Natomiast nie ma
> potrzeby osobnego powiadamiania o przechowywaniu odbieranej/wysyłanej
> poczty ani też dopisywania jakichś klauzul w umowach, co w innej dyskusji
> ktoś niedawno sugerował.
[...]

Ależ chodzi o zwykłe organizacyjne zarządzenie regulujące tego typu
sytuację.
AFAIK w tym wypadku hosting świadczy zewnętrzny @srv:-)
Zatem zwykła czy paranormalna archiwizacja danych?!

[...]
> 2,3 - nie znając hasła do swojego konta, nie mogą.

No patrzcie, nie wiem jaki mam system, nie wiem jakie mam pswd, nie wiem
gdzie pracuję, a muszę wysłać/odbierać emaile:-)

[...]
> A dopilnowanie tworzenia i nagrywania kopii na każdej stacji z osobna to
> już robota nie dla 1/2, ale 3 informatyków.... :-)

 A niech się użytkownicy nauczą i sami sobie to robią. Za co im płacą?!;-)
Ostatecznie może być i zapropon. Proxy+, co mi tam!

--
!!!