Re: kopiowanie partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 16:52:17 MET DST

"." <a@a.org> wrote in message news:evp23c$gqs$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Czym się różni zwykłe kopiowanie partycji przez copy-paste od
> kopiowania poprzez zrobienie image w innym miejscu? Zauważyłem, że po
> zrobieniu image nowa partycja zmieniła rozmiar mniej więcej tak, że
> cała była zapisana plikami i w programie bootit nie dało się zmienić
> jej rozmiaru, bo ta opcja była niedostępna. Pzry zwykłym kopiowaniu
> wszystkie opcje były dostępne. Do czego stosuje się image?

To o czym piszesz to unikalna funkcja BootIt, umożliwiająca utworzenie
skompresowanego obrazu partycji na wolnym miejscu dysku, niezajętym
przez inne partycje. Nic z takim obrazem nie da się więcej zrobić. To
jest tylko forma backupu partycji.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/