Jak usunąć plik

Autor: Przemek <mail_do_grup_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 22:10:41 MET DST

Witam

Mam na dysku plik, którego nie mogę usunąć ze względu na
jego nieprawidłową nazwę. Prawdopodobnie został zapisany
na dysku w jakimś dziwnym kodowaniu, którego Windows nie
rozumie. Jest to plik mp3 i na pewno żaden proces go nie
trzyma. W swoje nazwie zawiera prostokąt i odwróconą liczbę
trzy. Jakim narzędziem lub sprytną komendą dosową mogę usunąć
ten plik? (zwykłe DEL spod dosa nic nie daje).

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.