Re: coś wolnego co wypalania CD?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 22:06:38 MET DST

*Konrad Kosmowski* pisze:

> Jeżeli program uważasz za przyjemny i widzisz te błędy to zgłoś je do
> autora! Niekoniecznie musi znać polski i zdawać sobie z tego sprawę,
> może wypuści nową uaktualnioną wersję. To otwarty soft - o to tutaj
> chodzi. :)

Autor akurat jest tu "bez grzechu".

"POLISH LANGUAGE FILE v1.0 - 20.10.2006
InfraRecorder v0.31
Tłumaczył: DJD
email: daro.djd (at) vp.pl.[cośtam]"

Ale, jak pisałem - na stronie dostępna jest nowsza wersja, tłumaczona
przez kogoś innego i pozbawiona tych błędów.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]