Re: Aktualizacja czasu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 21:51:08 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" napisał:

> Sprawdzić w swoim firewallu, ewentualnie zapytać dostawcę Internetu
> czy to nie on blokuje.

Ale czym wytłumaczyć fakt, że synchronizacja z drugiego "defaultowego"
serwera (time.nist.gov) jest wykonywana przy użyciu oprogramowania
third-party (np. Pakk_Pl), a poprzez aplet już nie?
<Część lamerska, ale ja naprawdę się na tym nie znam>:
Log Zapory pokazuje, że przy każdym użyciu tego Pakk_Pl jako wychodzący jest
używany kolejny port TCP, począwszy od 1110 oraz powracający 37 i Zapora się
nie burzy (chociaż ich nie umieszczałem na liście wyjątków - może tam już
są? Jak sprawdzić?) a czas synchronizuje prawidłowo. Port 123 UDP jest
umieszczony na liście wyjątków Zapory i też nie ma żadnych komunikatów o
jego blokowaniu podczas użycia apletu, ani jawnych ani w logach Zapory.
Tylko ten komunikat w oknie apletu, że wystąpił błąd podczas synchronizacji.
I pytanie mega-lamerskie: jaka jest składnia polecenia NET TIME, tak aby
wskazać ów serwer internetowy (time.nist.gov), a nie lokalny?

JoteR