LAN, nagrywanie DVD, a wydajnosc dysku

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Apr 2007 - 19:39:34 MET DST

witam

Mam taki problemik.
Nagrywam sobie płytę DVD, aż tu nagle ktoś w sieci lokalnej zaczyna cos od
mnie kopiować przez otoczenie sieciowe.
No i dysk choć ma maksymalny transfer 80MB/s, a sieć tylko 100Mbit/s, to nie
wyrabia, bo głowica skacze po całym dysku.
I w efekcie płyta nagrywa się kiepsko, a na pewno b.długo, bo bufor
nagrywaki jest co chwilę pusty.
Czy jest jakis sposób aby zmniejszyc priorytet uzytkownikom w sieci, abym
nie tracił wydajności lokalnie.
Ostatecznie jakiś prosty sposób poza odpięciem kabla, na chwilowe odcięcie
uzytkowników.
Bo teraz recznie zbijam sesje użytkowników przez fsmgmt.msc.
I drugi problemik podobny, niektórzy zamiast cos kopiowac ode mnie po kolei,
to kopiują jednośnie kilka plików na raz i po pierwsze wcale to nie trwa
szybciej,
i mnie też drastycznie zwalniają system. Jak sobie z tym radzić.
WinXP Prof., NTFS, Nero 7.

m7marek