Re: Instalacja karty w WinXP

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 13:10:08 MET DST

Użytkownik "V" <marcin_mail2005WYTNIJTO@yahoo.pl> napisał w wiadomości
news:03e8.00000167.46159115@newsgate.onet.pl...

> Oczywiscie powyzszy sposob nie zadziala, bo jesli wyjme karte i wlacze
> kompa bez
> niej, to jak mam usunac sterowniki, skoro system automagicznie je usunie z
> listy, gdyz karty... nie bedzie. Nawet w trybie awaryjnym.

System *nie* *usuwa* automagicznie fizycznie sterowników z dysku i rejestru
(jeśli były zainstalowane).
- W "Menedżer urządzeń" po włączeniu Widok, Pokaż ukryte urządzenia, są
wyświetlane urządzenia z komunikatem (we właściwościach) - "Aktualnie to
urządzenie sprzętowe nie jest podłączone do komputera. (Kod 45)"
Przy urządzeniu jest żółty pytajnik i po PPM opcja "Odinstaluj".
Żeby zobaczyć nieaktywne urządzenia trzeba utworzyć dwie zmienne
środowiskowe:
devmgr_show_nonpresent_devices
devmgr_show_details
i nadać im wartość = 1