Re: formatowanie CF

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 20:02:34 MET DST

"musk bez czesci ruhomyh" <musk@bcr.com> wrote in message
news:ev3bdl$40t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Michal Kawecki wrote:
[...]
> Niestety sformatowal ja we 'floppy format', nie 'hard disk format' po
> czym to zadne urzadzenie nie moglo zobaczyc karty (explorer sie po
> prostu wiesza). Dopiero ponowny format w aparacie przywraca jej
> funkcjonalnosc (okrojona niestety do 4GB).

ZTCP to typ formatowania wybierało się w opcjach, dziwne że u Ciebie się
one nie pojawiły. Na wszelki wypadek podam inny programik:
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp27001-27500/SP27213.exe . Ale on
służy tylko do formatowania.

> Ten z kolei nie widzi karty jako dysku, czy to z poziomu czytnika, czy
> tez podlaczonego do databanku.
>
> Pomysly mi sie skonczyly, dziwi mnie poza tym bardzo, dlaczego
> SwissKnife nie pozwala usunac partycji z CF...
> (Aha, przy zobaczeniu karty przez czytnik SwissKnife widzi tylko 4GB
> przestrzeni i 0 free space)

A jesteś _pewien_, że to jest karta 8 GB? Fałszywki się ponoć
trafiają...

P.S. Na stronie http://www.uwe-sieber.de/usbstick_e.html znajdziesz też
inne narzędzia, m.in. coś co się nazywa "SD Memory Card Formatting
Software". Zajrzyj też tutaj: http://www.uwe-sieber.de/usbtrouble_e.html
.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]