Problem z instalacją windowsa XP - dziwny komunikat

Autor: <freemanek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 20:03:40 MET DST

Kolega miał problemy z windowsem, więc postanowił zainstalować nową
oryginalną wersję - WIN XP Home. Wystartował z CD, wszystko ładnie się
uruchomiło, padło pytanie - naprawić istniejącą wersję, czy zainstalwać na
nowo. Kolega wybral, ze od nowa... i tu pojawił się problem.....
Nie wiem jak wygląda to w laptopach, ale normalnie wg mnie powinno pojawić się
okno/ekran z wyborem - pozostawić partycje bez zmian, szybki format, normalny
format (w skrócie), natomiast jemu pojawia się (wg tego co mi powiedział)
"trwa badanie środowiska startowego", przyczym to badanie trwa kilkanaście
godzin (komputer chodził całą noc i częśc dnia) i bez żadnego efektu, hjakby
się zawiesil.....

Ktoś wie co się stało?? Bo ja szczerze mówiąc pierwszy raz o takim komunikacie
słyszę i nie wiem, czy to wina windowsa (legalnego), laptopa, czy też może CD
z instalką jest uszkodzona. Będę wdzieczny za pomoc....