Limit pamieci w XP i SWAP

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 22:13:20 MET DST

Witam!
Jeżeli dobrze zrozumiałem mechanizm zarządzania pamięcią WinXP 32bit nie
jest w stanie obsłużyć więcej jak 4GB pamięci. Gdzieś w archiwach
wyczytałem, że ~1GB pamięci wirtualnej jest zarezerwowany na obługę
przerwań i sprzętu i stąd bierze się ograniczenie w dzisiejszych płytach
głównych na max 3GB RAM pod tym OSem.

Teraz czy dobrze zrozumiałem skutek.

Jeżeli będę miał te 3GB RAMu to czy plik stronicowania będzie całkowicie
zbędny? Windows i nie wykorzysta 3GB RAM + 3GB swap? O to chodzi? ;-)

--
Soulsick