Re: Windows XP przycina

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 18:17:59 MET DST

Maciej ośmielił się napisać:
> Zacina, przycina, tnie, nie wiem jak to dokładni nazwać :-)

sparawdz uzycie procesora, pamieci, odczyty i zapisy dysku
uzyj menedzera zadan, jesli procek jest na 100% to spr co uzywa go
nadmienie i wywal, albo zastanow sie dlaczego to cos uzywa procka na
100, jesli malo wolnej pamieci to spr co uzywa duzo pamieci, 256 to jest
niezbyt duzo - winda wtedy czesciej bedzie siegac do dysku - moze to
jest to. spradz rowniez czy cos nadmiernie nie odczytuje i zapisuje na
dysk - to tez moze byc przyczyna
> różnymi antywirusami, były jakiś wirusiki i spyware, ale to
> pousuwałem. Ale Windows tnie nadal.
roznie bywa, moze cos zostalo pousuwane ale nie do konca, moze masz
jakies rootkity ktore i tak dzialaja w tle ale ich nie widac.