Windows XP przycina

Autor: Maciej <stendecWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 17:54:46 MET DST

Witam,

Mam laptopa Acer TravelMate 290E z procesorem Intel Celeron M 1.3GHz,
pamięcią 256MB DDR SDRAM, kością grafiki Intel 852GM i 40GB Ultra ATA/
100 HDD. Podaję konfigurację sprzętową chyba tylko dla formalności,
gdyż problem jaki mam dotyczy raczej softu - zacina mi Windows.
Zacina, przycina, tnie, nie wiem jak to dokładni nazwać :-) Mam
Windows XP HE, wersję oryginalną. Filmy się zacinają, programy się
zacinają, muzyka tylko odtwarzana jest normalnie. Przeskanowałem dyski
różnymi antywirusami, były jakiś wirusiki i spyware, ale to
pousuwałem. Ale Windows tnie nadal. Czy może ktoś mi coś poradzić? A
może potrzeba więcej informacji?

Pozdrawiam,
Maciej